Cvičení Reklamní komunikační strategie
Formulace cvičebního úkolu č. 1
Vyberte jakoukoliv poskytovanou službu, firemní značku nebo produkt, které se vám líbí, a vymyslete na ně reklamní slogan.
Příklad: Krásné ženy jsou jako květiny – noblesní a nádherně vonící. Buďte krásná! Noblesa – váš parfém pro každý den.
Podmínky plnění
pracovní listy
Cíl učební činnosti
Naučit se pracovat s prvky reklamní komunikační strategie, které mají za úkol informovat, přesvědčovat, připomínat.
Formulace cvičebního úkolu č. 2
Vytvořte reklamní slogan, ve kterém využijete všechna tato slova:
Podmínky plnění
pracovní listy
Cíl učební činnosti
Kreativně zpracovat zadané téma tak, aby výsledek mohl být použit jako reklama v tištěných a elektronických médiích.
Formulace cvičebního úkolu č. 3
Podmínky plnění
počítač s připojením na internet, tištěná média, pracovní listy nebo sešit
Cíl učební činnosti
Procvičit si práci s jazykovými prostředky, uvědomit si, jaké z nich se v reklamní komunikační strategii nejčastěji využívají.
Formulace cvičebního úkolu č. 4
Diskutujte ve třídě o tom, jaká ze současných reklam se vám líbí a proč?
Podmínky plnění
výběr ze seriózních a bulvárních tištěných médií, kde jsou uvedeny reklamy, pracovní listy s přepisem textu reklam z elektronických médií
Cíl učební činnosti
Uvědomit si, jakým způsobem na nás reklamní komunikační strategie působí, jakým způsobem je z textového hlediska postavena a proč je některá z reklam mnohem úspěšnější než ostatní.