Rekapitulace
- Žák by měl umět vyjmenovat základní složky verbální
komunikace.
- Měl by umět vysvětlit, jaká ústrojí potřebujeme k tomu, abychom
mohli dobře mluvit.
- Měl by umět definovat narušenou komunikační schopnost.
- Žák by měl umět rozlišit a vyjmenovat základní typy dýchání.
- Měl by umět vysvětlit princip tvorby hlasu.
- Měl by být schopný vyjmenovat vlastnosti hlasu a rozlišit základní
typy jeho výšky.
- Žák by měl vyjmenovat jednotlivá ústrojí, která mají podíl na
realizaci verbální komunikace.
- Měl by umět specifikovat, v jakých dutinách jsou umístěna
mluvidla.
- Měl by umět vysvětlit, jak se rozlišují české hlásky.
- Měl by být seznámen s tím, co je to porucha výslovnosti řeči.
- Měl by rozumět pojmu hlasová hygiena a umět vyjmenovat její
zásady.