Rekapitulace


  1. Žák by měl umět vyjmenovat základní složky verbální komunikace.
  2. Měl by umět vysvětlit, jaká ústrojí potřebujeme k tomu, abychom mohli dobře mluvit.
  3. Měl by umět definovat narušenou komunikační schopnost.
  4. Žák by měl umět rozlišit a vyjmenovat základní typy dýchání.
  5. Měl by umět vysvětlit princip tvorby hlasu.
  6. Měl by být schopný vyjmenovat vlastnosti hlasu a rozlišit základní typy jeho výšky.
  7. Žák by měl vyjmenovat jednotlivá ústrojí, která mají podíl na realizaci verbální komunikace.
  8. Měl by umět specifikovat, v jakých dutinách jsou umístěna mluvidla.
  9. Měl by umět vysvětlit, jak se rozlišují české hlásky.
  10. Měl by být seznámen s tím, co je to porucha výslovnosti řeči.
  11. Měl by rozumět pojmu hlasová hygiena a umět vyjmenovat její zásady.